ما و گراش

از همه چیز و از همه جا

ما و گراش

از همه چیز و از همه جا

حکایت من و یک کلاهبردار

چند روز قبل برای شرکت یک آدرس پست الکترونیکی موقت درست کردم تا پس از دادن آگهی استخدام تا ماهها و سالها از کسانی که جویای کار هستند مزاحم تلفنی نداشته باشیم، حدود صد درخواست به این آدرس ارسال شده بود، اما در بین این نامه ها یک چیز بسیار جالب وجود داشت، بازگشت دوباره کلاهبردارهای اینترنتی، البته یکی و دو تا نبود، به دو سه تای آنها برای سر کار گذاشتنشان جواب دادم و به یکی دو تای دیگر هم فحش "ولم" و درستی دادم چون نوشته بود که از فلان آزانس بخت آزمایی با من تماس می گیرند و اخیرا برای تبلیغات، یک قرعه کشی، در بین آدرس ایمایل ها انجام شده که آدرس من به عنوان برنده بیرون کشیده شده و من 787 هزار دلار برنده شده ام و من باید اسم و مشخصات خود را بفرستم تا ترتیب واریز این مبلغ به حساب شما امکان پذیر شود، و در پایان یک آدرس الکترونیک برای جوابگویی گذاشته اند که جالب اینجاست که از ایمایل یاهو استفاده می کنند، من هم پس از مقدار کافی فحش و بد و بیراه بهشان گفتم که شما که مثلا به قول خود از British Online Lottery هستید و می خواهید این همه پول به حساب من واریز کنید چطور یک آدرس ایمایل درست و مرتب ندارید و از ایمایل مجانی استفاده می کنید،،، خلاصه، فکر کردند هالو اند مردم، البته تقصیری ندارند چون شنیدم بعضیها پیدا شدند که چنین پیغامی رو جدی گرفتند مثلا چند سال قبل تو همین گراش خودمون یه بنده خدایی شایعه انداخته بود که یک میلیون دلار از روی اینترنت برنده شده، اینقده خندیدم که نگو، آخه من نا سلامتی اگه اولین نفری که به اینترنت بصورت درست و حسابی دسترسی داشت نبودم جزء اولین نفرات بودم(در بین گراشی ها)، و خوب می دانستم که در اینترنت عمرا چیزی بیشتر از یک سی دی تبلیغاتی برنده شوید، (مگر این که قمار باز حرفه ای باشید که تازه اونم محاله کسی از تو ایران بتونه تو کازینو های اولاین بازی کنه) الا کل حال این بنده خدا شانسی که آورد کسی پولی بهش نداد که نابودش کنه و گرنه سکه یه پول می شد، از همه این حرفها که بگذریم ایمایلهای رفت و برگشتی رو که با یک نفر از این کلاهبردارهای اینترنتی رد و بدل کردم کپی کردم که همه بخونن، البته چون هنوز این مکاتبه تموم نشده و هنوز این عمو به موضوع اصلیش که همون درخواست پول هستش نرسیده بنابر این شما باید بقیه ماجرا رو هم دنبال کنید،،، پست بعدی شامل 4 مکاتبه من و جناب حقه باز هستش،

سی یو
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ کامپیوتر در نظر دارد به منظور بالا بردن آمار بازدید وبلاگتان از شما دوست عزیز در خواست کند که لینک این وبلاگ رو در لینکستان سایتتان با نام (راز ورمز کامپیوتر( قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ما هم به این حرکت شما جواب قاطعانه که همان گذاشتن لینکتان در وبلاگی با آمار بازدید ۳۰۰تا ۴۰۰ بازدید کننده در روز است را می دهیم
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد