ما و گراش

از همه چیز و از همه جا

ما و گراش

از همه چیز و از همه جا

امان از فیلترینگ، آن هم از نوع اماراتی اش

من که فکر نمی کنم هیچ جای دنیا به اندازه دبی از فیلتر استفاده بکنند، فکر می کنم حداقل 25% سایتها از امارات قابل دسترسی نباشد، اینجا برای فیلتر کردن از یک سیستم و راه استفاده نمی کنند بلکه تلفیقی از تمامی شیوه های ممکن است، یعنی هیچ پروکسی در اینجا قابل اسفاده نیست مگر پروکسی خود مخابرات، تمامی پورتها بسته بنابر این از هیچ پورتی نمی توان استفاده کرد (البته در سیستمشان من نمی دانم چطور پورت خودشان را که 8080 هست استثنا کرده اند) فیلتر بر اساس Keywords کار می کند یعنی فیلترشان بر اساس چک کردن آدرس نیز می باشد مثلا دسترسی به این سایت http://www.fairsexhibs.com تا چند وقت ممکن نبود(Fairs exhibition) چون سیستمشان در این آدرس به کلمهsex برخورد کرده بنابر این، این سایت را بلوک می کند که مطمئنا توجه دارید که به علت عدم امکان استفاده از فاصله در آدرس به همچین آدرسهایی بسیار بر می خورید، نمامی آدرسهای سایتهای اشتراک فایلهای ویدئویی همچون یوتیوب مسدود می باشد، نمی دانم از چه سیستم دیگری استفاده می کنند که بسیاری از سایتهایی که مطمئن هستم هیچ نقضی با قانون اینجا ندارند بدون دلیل مسدود هست و باید برای آنها درخواست بررسی بفرستی، مثلا چند وقت قبل سایت gerash.cc و gerash.com را که چک می کردم دیدم بلوک کرده اند بعدا به وسیله ضد فیلتر ها که چک کردم اصلا هیچ چیزی بر روی این سایتها وجود ندارد فرم در خواست بررسی را پر کردم و الان متوجه شدم بعد از 7-8 ماه باز شده است، خلاصه اینجا هم واسه خودش یک فیلمه، در ضمن به دوستان بگم که بسیاری از لینکهایی که برای من می فرستید را نمی توانم چک کنم البته راه هایی دارند ولی منظورم این است که در حالت معمولی آنها بلوک هستند. تقریبا تمامی سایتهای پیر تو پیر، VOIP، تمامی سایتهای به اشتراک گذاری اهم از موسیقی، عکس، برنامه مسدود هستند، تمامی سایتهای هک و کرک یا سایتهایی که شماره سریال برنامه ها را در اختیار عموم قرار می دهند (جایی که من عجیب به آنها نیاز دارم) مسدود هستند، حالا شما خود بگویید با این وضعیت آیا چاره ا ی جز استفاده از راههای فراری چون وب پروکسی ها هست یا نه؟
پس بهتر است که بروید دعا گوی جمهوری اسلامی باشید، این همه امکانات، (اینترنت، چت، ای میل، یاهو،.............)

نتیجتا تصمیم گرفتم سایتهای وب پروکسی رو راه بندازم برای استفاده خلق الله.... انشاالله....
مطلب خاصی بود ما رو در جریان بگذارید
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد خواجه‌پور پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.hcc.ir

خوب از قبل هم گفتن هر جا بروی آسمان همین رنگ است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد