ما و گراش

از همه چیز و از همه جا

ما و گراش

از همه چیز و از همه جا

گراشستان زنده است

سلام

بلاخره لپ تاپ ما رو آوردند که ما بتونیم یه مطلب بنویسیم، صبر کنین بابا من کلاس نمی زارم، قضیه اینه که این لپ تاپ مغازه خراب شد و ما مجبور شدیم بفرستیم شرکتش واسه تعمیر و این کامپیوتر قراضه ما رو ناچارا گذاشتیم تو مغازه آخه مثلا ما رو بارکد و این حرفها کار می کنیم.

البته در این مدت خیلی هاemail  و تلفن زدند از آمریکا، انگلیس خلاصه هر جا که فکرش رو بکنید و خیلی ناراحت بودند و می گفتند چیه چی شده ما نگران شدیم، بیچاره ها فکر کرده بودند که این آپ دین نشدن ها و حملات اسرائیل به لبنان به هم ربط داره، البته موصاد و سیا خیلی سعی کردند سایت رو هک کنند ولی خوب بلاخره فهمیدند با کی طرف اند و حساب کار دستشان آمد اما من برای اطمینان بیشتر میزبان خود رو به پیشنهاد یه دوست عوض کردم (حیف پولی که اونجا پرداخت کردم البته بجاش اینجا مجانیه) اما این سایت متاسفانه یه چند تا امکانات کم داره ولی در حال اون دو مطلب قدیم رو منتقل کردم به اینجا ولی خوب با تاریخ جدید.

خلاصه من همینجا از همه بچه ها بابت محبتهایشان تشکر می کنم.

بزودی ما رو بیشتر خواهید دید.

جایزه ها در قرن ۲۱

امروز متوجه یه چیز جالبی شدم، هممون دیدیم که خیلی از فروشگاه ها برای جلب مشتری اقدام به برگزاری قرعه کشی و اعطای جایزه های جور واجوری می کنند در همین راستا اینجا در دبی نمایندگی شرکت یورواستاراقدام به گذاشتن 2 ماشین به عنوان جایزه برای خریداران محصولات خود کرده است، البته تا اینجا همه چیز عادی است اما از اینجایی که الان دیگر در دبی بازار قرعه کشی و جایزه داغ است و خیلی ها از آرایشگرها و نانواییها گرفته تا کافی نتها و داروخانه ها و غیره و غیره چندین و چند عدد ماشینهای بنز، بی ام و یا تویوتا و نیسان  ردیف کرده اند این شرکت ابتکار عمل به خرج داده و آمده است 2 تا ماشین "کیا" باربری 1.3 تن را در جلوی فروشگاه خود پارک کرده تا  باعث شوند کسانی که در حال گذر هستند از زیبایی این ماشینهای مدل بوق از خود بی خود شده و وارد فروشگاه شده و چندین دستگاه رسیور بخرند به این امید که به عنوان یکی از دو انسان خوشبخت روی کره زمین برنده این ماشین لوکس که خیلی ها حتی حاضر نیستند گاری اشان را با این عتیقه جات عوض کنند بشود.

ان الله مع الصابرین